Monday, January 9, 2012

"Tostumu Yedim Gel"Den Sonra "Seni Titretecektim" ...

R?portaj: Marilla ER??K/SABAH ?NTERNET

"Tostumu yedim gel"den sonra "seni titretecektim" vakas?

Sema ?im?ek, bo?anma davas? a?t??? e?i Burak Hakk?'n?n kendisini msn'de tan??t??? k?zlarla aldatt???n? iddia etti. Daha sonra Hakk?'n?n MSN konu?malar? internete d??t?. Konu?man?n bir k?sm?n? hat?rlatay?m.

01: 37 Yagmur: O la la, titretmedim..

01: 37 BRK02 : Bir g?zel titretecektim, ?ok acelecisin

01: 42 BRK02: Fantezi ne seversin anlat?

01: 42 Yagmur: Vuu, h?zl? girdin

01: 55 Yagmur: Ben ?yle uyumam

01: 55 BRK02: Kucakta uyutsam?

01: 55 Yagmur: Tamam olur kucak.

Burak Hakk?'n?n yaz??malar? hakk?nda ne d???n?yorsunuz?

Burak Hakk? bu yaz??malar? yalanlad?, hatta Sema ?im?ek'in bunlardan haberdar oldu?unu ve bu ki?inin sap??? oldu?unu s?yl?yor. Hakk?; "Bunlar?n hepsi yalan! Bo?anma olay? gereksiz bir ?ekilde ?irkinle?iyor. Sema'y? biri i?letmi?. Daha ?nce bana kendisine gelen bu mail'den bahsetmi?ti. Bunu yapmak ?ok kolay. Herkes internetten birilerine mail atabiliyor. Herkese y?zlerce mail geliyor. Bunlar? dikkate almak ?ok sa?ma. Ben ona "Nas?l bu ki?ilere mail at?p cevap verirsin. Belli ki seni i?letmi?" deyip g?l?p ge?mi?tim. Bir daha da bu konudan konu?mad?k. ?imdi de bunu delil olarak sunmu?. Bunlar ?ok komik.

Ben y?llard?r msn kullanm?yorum. Sema'ya birisi ?aka yapm??. Bizim bir ?ocu?umuz var. Bu durumu bu ?ekilde ?irkinle?tirmenin anlam? yok. 10 senedir bu piyasan?n i?indeyim. Kimse beni k?t? bir durumda da ba?ka bir ki?iyle de g?rmemi?tir. Benim nas?l biri oldu?umu herkes bilir. Ayr?ca benim bilgisayarla i?im yok. Oyunculuk yap?yorum. Nas?l sabahlara kadar bilgisayar ba??nda olabilirim? Setlerde ?al???yorum. Sabah kalk?p ?ekimlere gidiyorum. Yo?un bir i? tempomuz var."

Evet bence Sema ?im?ek Burak Hakk?'dan ayr?lmay? kabullenemiyor ve ne yapaca??n? ?a??rd?. Zaten mahkemede bilgisayar incelenecek ve do?ru olup, olmad??? ?ok kolay ortaya ??kacak. Art?k bu konularda sonu?lara kolay ula??l?yor. Daha ?ncede s?yledi?im gibi olan ?ocuklara oluyor, b?t?n bunlar kay?tlara girecek, ?ocuk ileride bunlarla kar?? kar??ya gelecek. Neden kimse do?ru d?zg?n ayr?lam?yor anlam?yorum!

#Sayfa#

Seda ?nder'in amac? neydi?

?ark?c? Ali?an'la a?k? sayesinde ?nl? olan Seda ?nder'in ili?ki bitince bamba?ka bir y?z? ortaya ??kt?. ?ddialara g?re Demet Akal?n'?n vokalistli?inden kovdu?u ?nder, aralar?nda evli bir futbolcunun da oldu?u bir?ok ?nl?yle a?k ya?ad?. Ali?an da sevgilisiyle bu nedenle ayr?ld?.

Bu hafta en ?ok konu?ulan konulardan biri de buydu. Fakat burada ben Ali?an'a k?z?yorum. Seda ?nder ge?mi?te rahibe oldu?unu mu iddia etmi? ki, bu kadar k?zm??. Ayr?ca beraberken de aldatmam??. Ne olmu? da eskileri ??renmi? ve hemen terk etmi?. Peki olabilir anla?amam??t?r insan, terk eder... Peki neden hemen karalama k?t?leme kampanyas?? ?stelik ben delikanl?y?m diyen erke?e yak???yor mu?

#Sayfa#

Seren Serengil evlili?in e?i?inden d?nd?!

A?klar? dolu dizgin giden Seren Serengil ve Onur Bar??'a nazar de?di. Seren Serengil bas?n a??klamas? yoluyla ayr?ld?klar?n? bildirdi.

Al??t?k art?k buna, Seren hi? diki? tuttaram?yor ki... 20 y?ld?r tan?r?m Seren'i bir yandan da ?z?l?yorum, mutlulu?u bulamad??? i?in. Bence bir ili?kiye girdi?inde bunu a??klamakta ?ok acele ediyor, bu y?zden de daha tan?madan konu?uyor, sonra da ili?kileri ?abuk sonlan?yor, eskiden uzun s?reli ili?kiler ya?ard?, son zamanlarda s?reler git gide k?sal?yor. Acaba Seren kimseye bulamayaca??m diye panikliyor mu art?k!

#Sayfa#

Tolga Karel'in 5 ayl?k hamile e?i isyan etti

Tolga Karel'in 5 ayl?k hamile e?i sonunda isyan etti sonunda isyan etti. Oyuncu ?yk? ?elik'e ate? p?sk?rd?. "Biz bir aile kurduk yak?nda o?lumuz d?nyaya gelecek fakat Tolga'n?n eski sevgilisi ?yk? ?elik ne zaman kamera g?rse Tolga'dan bahsediyor, kendi ucuz reklam?n? bekar erkekler ?zerinden yaps?n' s?zleri ile isyan etti...

Bence hakl? da adam evlenmi?, bitmi?. Ne diye s?rekli onun ismiyle g?ndeme gelmeye ?al???yorsun ki... Bence Tolga Karel de hatal?, onunla kar??la?t??? ortamlarda g?z?n? eski sevgilisinden alam?yor. G?r?nt?lendi de zaten. Yeni bebekleri olacak, yaz?k bence, daha dikkatli olmal? herkes.

#Sayfa#

Pascal'dan Fransa'ya rest!

Fransa'n?n 1915 olaylar?yla ilgili Ermeni iddialar?n?n reddinin su? say?lmas?na ili?kin yasan?n mecliste kabul edilmesine tepki g?steren Pasca l Nouma, T?rk vatanda?? olmak i?in m?racaat?n? yapt???n? s?yledi. T?rk pasaportu gelince Fransa pasaportunu yakaca??n? dile getiren Pacal sizce neden T?rkiye'yi bu kadar seviyor?

Kesinlikle, Pascal'? ?ok iyi tan?yorum. Sevmek ?tesi, adam her ?eyi ile y?zde y?z T?rk. Bu kadar iddial? konu?uyorum. Be?ikta? ve T?rkiye, T?rk arkada?lar? Pascal i?in her ?eyden ?nemli. Ev ortamlar?nda yabanc? gibi, "Ben t?rk?m" diyenden daha ?ok T?rk gibi davran?yor. Bu konuda da ?ok sinirli, o kadar tatl? ve i?ten duygular?n? dile getiriyor ki, insan ke?ke her T?rk onun kadar do?al olsa diyor i?inden

#Sayfa#

Seda Sayan a?k ar?yor!

Ba?ar?l? sanat?? Seda Sayan bir al??veri? merkezinde yan?nda bir beyfendi ile yakaland?. Sayan, yan?ndaki beyin sadece arkada?? oldu?unu s?yledi ve yeni y?lda yeni a?k i?in muhabirlerden dua istedi. Seda Sayan ne zaman durulur dersiniz?

Seda bac?n?n zaman? geldi. ?ok ara verdi. Seda Sayan'? besleyen ?ey a?k't?r. O bir a?k kad?n?, a?ks?z yapamaz. Bug?n yar?n el ele g?r?r?z Seda'y?. ?nl? sanat?? zaten bir ?ey ya?arsa bunu kapal? kap?lar ard?nda yapmaz, ??kar delikanl? gibi elinde tutar ve herkese ilan eder. Ancak bu beyefendi ile aralar?nda bir ?ey var m? bilmiyorum, varsa da yak?nda anlar?z. Yoksa da yak?nda Seda'n?n bir a?k'? ??kaca??n? inan?yorum, zaman? geldi derim?

Sabah : http: //www.sabah.com.tr

(Sabah) 08.01.2012 15:03 [3248894]


yakamoz03

No comments: