Monday, January 16, 2012

�ark�y� �lk �nce T�rkiye Sevmeli

Pazar Eki'nin konuklar?ndan biri olan Kayahan; programda ?zel a??klamalarda bulundu. ??te anlatt?klar?:

VAK?T BEN?M

'365 G?n' alb?m?m?yle iki sene u?ra?t?m. L?tfen bana k?zmay?n; "Bir ?ark?y? iki senede yap?yor" diyorlar ya, vakit benim, bu kimseyi ilgilendirmez.

'Sensiz Olmaz ki'yi, Mustafa Ceceli s?ylemi?. ?ark?lar?m?n ya?amas? i?in benim olmaktan ??kmalar? laz?m, gelirleri bana ait olmal?. 'Hep Karanl?k'? ?ebnem Ferah, 'Sar? ?ekerim'i Tarkan, 'Kar Tanelerim'i Mustafa Ceceli okumal?.

Alb?m sat??lar?nda sahtekarl?k yap?l?yor. Herkes bunu biliyor ama kimse dile getiremiyor.

Iskalad???m ?ok ?ey var. K?z?m Beste ile daha ?ok ilgilenebilirdim. Ke?ke hayat?m? ya?asayd?m. Ama ya?asayd?m da bu ?ark?lar? yazamazd?m. Bir tek ?eyi ka??rmad?m; ?erefli olabilmeyi.

?ark? yaparken kendimi kaybederim. Bir ?ey duymam, nerede oldu?umu bilmem. Yeme?i unuturum.

Eurovision'a kimin gitti?iyle ilgili de?ilim. ?unu s?ylemeliyim; ?nce ?ark?y? T?rkiye sevmeli. Ama ?ngilizce s?ylersen T?rkiye'nin ka?ta ka?? ?ngilizce anlayacak ki. Yazd???n ?ark?, kesinlikle buraya ait olmal?.

TOP BEKL?YOR

'Bir A?k Hikayesi' Be?ikta? trib?nlerinde mar? gibi s?yleniyor. Fenerliler 'Mor Menek?e'yi okudu. Onlardan forma ve futbol topu rica ettim, Fenerbah?e yollad? ama Be?ikta?'tan hala bir ?ey gelmedi!

?NTERNET KONSER?

Bir TV projem var; 'Yalans?z Sohbetler' ad?nda... ?kinci olarak; b?t?n T?rkiye'yi kapsayabilecek, internet ?zerinden bir konser vermeyi d???n?yoruz. Bu konser Sevgililer G?n?'nde olabilir. Ben nas?l ?ark?lar?m?n unutulmamas?n? istiyorsam, konserlerimin de unutulmamas?n? istiyorum.

Sabah : http: //www.sabah.com.tr (Sabah) 16.01.2012 06:03 [3271245]


yakamoz03

No comments: