Thursday, January 19, 2012

Semiha Yank� dan Bomba �ddia

Ge?ti?imiz haftalarda Sacit Aslan'?n ortaya att???, Semiha Yank?'n?n da do?rulad???, "Erkan ?zerman Semiha Yank?'ya Eurovision'a gitti?inde bakire misin diye sordu" iddias? ortal??? kar??t?rm??t?. ?zerman'?n bu iddiay? yalanlamas?, Yank?'yla aras?nda canl? yay?nda gerginlik ya?anmas?na neden olmu?tu. Bug?n ise, Beyaz TV'de yay?nlanan Beyaz Man?et program?na konuk olan ?nl? ?ark?c? Semiha Yank?, Erkan ?zerman ile ilgili ?arp?c? a??klamalarda bulundu.

17 ya??ndayken T?rkiye'yi Eurovision'da temsil etmek i?in Paris'e gitti?ini an?msatan Yank?, bunun ard?ndan psikolojik travma ge?irdi?ini s?yledi. "?zerime 15 g?n kap? kilitlendi peynir ve re?el yedim kimse de yan?ma gelmedi" diyen Yank?, "Erkan ?zerman konu?mak istemiyor ??nk? o g?nlerde ya?ananlar i?ine gelmiyor" dedi.

"AHMET SAN ?LE BERABER OLSANA DED?"

Semiha Yank? program?n ilerleyen dakikalar?nda g?ndeme bomba gibi d??ecek ?u a??klamalar? yapt?:
"Ben evde yaln?z korkuyorum dedi?imde, Erkan ?zerman bana bakire misin diye sordu. Siz o arkada?a Ahmet San'? sorun. Ahmet San'? ?ok severim karde?imdir, d?nyan?n en iyi insanlar?ndan biridir, bana bir yanl??? olmad?. O ?ocu?un bunlardan haberi yok. Erkan ?zerman bana 'sen Ahmet ile beraber olsana' dedi."

"1975 senesinde Eurovision d?n??? Erkan ?zerman beni satmaya kalkt?" iddias?nda da bulunan Yank?, "Bunu 1975 senesinde a??klad?m. Beni satmaya kalkt?, onun alt? ?ok derin" diye konu?tu. Bu konuyu a?mak istemedi?ini ifade eden Semiha Yank?, "Sinirlerim bozuluyor, ?enem kilitleniyor. Bekaretle ba?lant?l? ?eyler. O soru bo?una sorulmad?. Baz? ?eyler televizyonda konu?ulmuyor, konu?ursam ceza yeriz bo? verin" ?eklinde konu?tu.

Beyaz Gazete

Sabah : http: //www.sabah.com.tr
(Sabah) 17.01.2012 15:03 [3276467]


yakamoz03

No comments: