Monday, January 23, 2012

Vuruldu�um G�n Haciz Yollad�lar!

Hastanelerde ge?irdi?i uzun g?nlerin ard?ndan b?y?k ?l??de sa?l???na kavu?an ?brahim Tatl?ses, bas?n mensuplar? ile bir araya geldi.

Sa?l?k durumunun iyiye gitti?i g?zlenen ?nl? t?rk?c? fel?li olan sol kolunu da art?k k?smen hareket ettirebiliyor. ?yle ki ?nl? t?rk?c? sa?l???n? ispat etmek i?in bas?n dan??man?n?n karn?na bir yumruk bile att?.

Bas?n dan??man? ve medya mensuplar? ile bir s?re ?akala?an ?brahim Tatl?ses, bir s?re yeni ??karaca?? alb?mden bahsetti ve bu s?rada ya?ad?klar? tekrar akl?na gelince g?z ya?lar? i?erisinde hissiyat?n? dile getirdi.

"DUALARLA YA?IYORUM"

Dualarla ya??yorum! Allah'?m, sokakta ya?ayan bir ayya??n bile benim i?in yapt??? duas?n? kabul etmi? olabilir.

Sald?r?dan sonra uyand???mda konu?tu?umu san?yordum ama konu?am?yormu?um. Etraf?mdakilerle uzun s?re sadece yaz??arak anla?t?m. Allah kimseyi benim durumuma d???rmesin. D??manlar?m? bile!

"T?VBE ED?P ??KRETT?M"

11 ay s?rt?st? yat?nca isyan ettim. Ama TV'de 99 depreminden bu yana yatalak olan birini g?r?nce t?vbe ederek ??krettim!

?nsan d???nce herkesi daha iyi tan?yor. Dostlar?m? art?k biliyorum. Vurulduktan sonra s?rt?mdan vuran ?ok oldu. O olay?n sabah?, kap?ma haciz yollad?lar!

Sabah : http: //www.sabah.com.tr (Sabah) 23.01.2012 06:03 [3292567]


yakamoz03

No comments: