Monday, January 23, 2012

Deniz Akkaya: Efe Allah �ndan Bulsun

Deniz Akkaya k?z? Ay?e ve arkada??n?n k?z? Viza G?m??c?'y? Astoria'daki Oyun park?na g?t?rd?.

?nl? manken, Efe ?nbilgin'le ilgili soruya, "Herkes Allah'?ndan bulsun!" diye yan?t verdi.

?nl? i? adam? Efe ?nbilgin ile ?alkant?l? bir a?k ya?ayan Deniz Akkaya, 2008 y?l?nda ?nbilgin ile a?k ya?amaya ba?lam??t?. S?z konusu ili?kiden hamile kalan Deniz Akkaya Efe ?nbilgin'in istemedi?i ?ocu?unu 2009 y?l?n?n Aral?k ay?nda Amerika'da do?urmu?tu.

Deniz Akkaya'dan olan Ay?e isimli ?ocu?unu istemedi?ini belirten Efe ?nbilgin ise 2010 y?l?nda Duygu Ek?i ile nikah masas?na oturmu?tu. Daha sonra Duygu Ek?i'den de ayr?lan ?nbilgin, ?pek ?zk?k ile birlikte olmu?tu ancak ge?ti?imiz g?nlerde ?nbilgin'in Londra'da Deniz Akkaya ile birlikte oldu?u kulaktan kula?a s?ylenmeye ba?lan?nca ?pek ?zk?k, bu s?ylentilere daha fazla dayanamad? ve Efe ?nbilgin ile olan ili?kisini sonland?rd?.

Deniz Akkaya'da adeta ate? p?sk?rerek ?unlar? dile getirmi?ti:

"Ge?en hafta sonu Londra'ya gittim. Haberde bahsi ge?en otelde de?il St Martins Lane Oteli'nde kald?m. Otele ait faturam mevcut. Harrods'da ise sadece 300 pound'luk bir al??veri? yapt?m. Benim yan?mda o ?ah?sla (Ey?p Sabri ?arm?kl?) ile g?rd???n? iddia eden biri varsa 1 milyon Euro verece?im. Artu isimli arkada??mla ayn? otelde kal?yordum, Birlikte Hakkasan Restorant'ta gittik. Bahsi ge?en ki?iyi (Ey?p Sabri ?arm?kl?) arkada??m Artu g?rd? ve ayak?st? konu?tu. Ben sadece merhaba dedim, konu?mad?m bile.

"EFE BEN?M SAH?B?M DE??L"

Yakla??k 3 y?ld?r yaln?z bir kad?n?m. Bunun i?ine hamileli?im de dahildir. ??nk? ben hamileli?imi Kuru?e?me'de oturdu?um evin yak?n?ndaki gece kul?plerinin kap?s?nda ?ocu?umun babas?n?(Efe ?nbilgin) t?rl? insanlarla izleyerek ge?irdim. Bana nafaka veriyor diye benim sahibim de?ildir. Kendisi evlenmi? ve sakinle?mi? olmas? gereken d?nemde bana ?st ?ste davalar a?t?. Ben de bu nedenle nafaka davas? a?mak durumunda kald?m ve hi? uzatmadan avukat?ma 'kestir at ne veriyorsa' dedim. Kendisine a??lm?? ve halen devam eden 25 bin TL'lik nafaka davas? vard?r.

Sabah : http: //www.sabah.com.tr

(Sabah) 23.01.2012 06:03 [3292565]


yakamoz03

No comments: