Sunday, January 22, 2012

Kendimi Eksik Hissetmiyorum

'Ad?n? Feriha Koydum' dizisi ve 'Bu Son Olsun' filmiyle g?ndemde olan, bir s?redir de meme kanseri tedavisi g?ren Deniz U?ur; k?sa bir s?re kemoterapi g?rece?ini ve sa?l?k durumunun iyi oldu?unu s?yledi. 'Bu Son Olsun'un y?netmeni Or?un Benli ile birlikte olan U?ur'la; hastal?k s?recini, filmini, ?ocuklar?yla ili?kilerini konu?tuk.

Sa?l?k durumunuz ?u an nas?l? Son derece iyiyim. Zaten setlerden uzak kalmad?m, sadece k?sa bir tatil yapt?m. Alt? g?n dinlendim, iyi de oldu. Tazelenmi? olarak d?nd?m.

?nsan?n ba??na ?z?c? bir ?ey gelince hayat?nda farkl? bir kap? a??l?yor, ?yle de?il mi? Benim hayat?mda negatif anlamda bir ?ey de?i?medi. Hastal?k ?ok yayg?nla?t?, ama ben s?ram? savd?m, bu konuda ?ansl?y?m. Sadece bundan sonra daha uyan?k olmam gerekti?ini anlad?m. K?sa bir d?nem kemoterapi g?rece?im, sonras?nda da temkinli olmam gerekecek.

Hastal???n?zla ilgili konu?maktan rahats?zl?k duyuyor musunuz? Asla! Hastal???mla ilgili gerekli mesaj? art?k insanlara verdi?imi d???n?yorum. Ayr?ca bu konunun benimle ?zde?le?mesine de gerek yok!

EKS?K H?SSETMED?M

Sergiledi?iniz g??l? tav?r bir?ok insana moral verdi. ?rnek olduysam ne mutlu! Pozitifim, bunu da etraf?ma yaymak isterim.

Baz?lar? da sizin yaln?zken i?inizin kan a?lad???n? ama sosyal medyada g??l? durmaya ?al??t???n?z? d???n?yor? Biz niye bu kadar 'Ah, vah' yapma e?ilimli bir toplumuz anlam?yorum. B?yle olmamam?z laz?m. ?ocuklar?ma da her ko?ulda g??l? durmalar? gerekti?ini a??layaca??m. Ben kendimi insanlara g??l? g?r?nece?im diye zorlamad?m. Ben sadece ?evremdeki kimseyi kendimle ilgili konularda ?zmek istemiyorum. G??l? olmak ayr?ca sadece bana ?zg? bir ?ey de?il, bu g?? her kad?n?n i?inde var.

G??s?n?z al?nd???nda ne hissettiniz? ?a? o kadar ilerledi ki; art?k her ?eyin ?aresi var. Kanserli b?lge temizlendi?i zaman estetik operasyon yap?ld?. Bu nedenle kendimi eksik hissetmedim. Teknoloji ?a??nda kad?nlar?n bunu g?zlerinde b?y?tmemesi gerek. ??nk? g?r?n???n?zde hi?bir de?i?im olmuyor.

?ocuklar?n?z durumunuzu biliyor mu? Onlarla konu?tum. Hastaland???m?, ameliyat olaca??m?, k?sa s?rede iyile?ece?imi s?yledim. ?kizler 2.5 ya??nda olduklar? i?in idrak edemediler ama b?y?k o?lum beni anlad?.

B?y?k o?lunuz Engiz Deniz'le ikizlerin aras? nas?l? ?u aralar bir abilik durumu var. Onlar? ?ok sahipleniyor. Yaz?n tatil yaparken deniz kenar?nda kimseyi onlara yakla?t?rmad?.

#Sayfa#

TAL?HS?Z B?R KADIN DE??L?M

?kizlerin babas? Reha Muhtar'la aran?zda ?ocuklarla ileti?im konusunda farkl?l?k var m?? Biz onunla iyi bir ortakl?k kurduk. Medeni ?ekilde ?ocuklarla ilgili her ?eyi pasla??yoruz. Ama ?imdiki ?ocuklar zeki; anneyi de, babay? da ayr? ayr? idare etmeyi biliyor.

Sanata kar?? e?ilimleri var m?? B?y?k o?lum sinemaya meyilli. Benim tan?mad???m bir?ok Oyuncuyu ve y?netmeni biliyor. Bizim filmimizi izleyip Engin Altan D?zyatan'?n performans?n? ?ok be?endi?ini s?yledi. Yani bir akt?r?n performans?n? anlayabilmi?. ?kizlerse daha k???k.

Son d?nemde 'Ad?n? Feriha Koydum'da daha seksi bir Deniz U?ur g?r?yoruz. Bu de?i?im nas?l oldu? Bu tamamen ya?la ilgili bir durum. 35'inden sonra kad?n oldu?umu daha iyi anlad?m. ?ocukluk s?recim gitti; yerine daha olgun bir ifade yerle?ti. Ben de insanlardan bu tepkileri al?yorum. Ho?uma da gitti, dizideki rol?m i?in de avantajl? bir durum bence.

Hayat?n?zda erteledi?iniz bir ?ey var m?? ?ok mutluyum. Bana neden hep talihsiz kad?n s?fat?n? yak??t?rmaya ?al??t?lar anlam?yorum.

Niye yak??t?rm?? olabilirler peki? Halk?m?z ma?duriyete sempati duyuyor ama o t?r bir sempati istemiyorum. Ma?duriyet iyi bir ?ey de?il. Kimse, kendine bunu yak??t?rmamal?.

?OCUKLARIMA DA A?KA DA ZAMAN VAR

Filmin de y?netmeni olan Or?un Benli ile birliktesiniz. ?? ?ocuk annesi olup a?ka vakit ay?rmak zor de?il mi? Ben hayat?m? iyi programlar?m. ??ime, uykuma, sporuma ve ?ocuklar?ma ay?raca??m zamanlar bellidir. Bunlardan ?d?n vermem. Ayr?ca kendi sosyal ?evreme de zaman ay?r?r?m. Bekar bir kad?n olarak, kendi hayat?m? ya?ama ?zg?rl???m de var. ?ansl?y?m ??nk? iyi bir ailem var.

SALON KARARINCA ARKAYA GE??P TEPK?LER? ?ZLED?M

Bu Son Olsun'dan teklif geldi?inde Or?un (Benli) ile tan??m?yorduk. Asl?nda 'Hem?ire Nimet' i?in benden ?nce Sevin? Erbulak ile anla?m??lar. Ancak onun i? program?yla ilgili sorun olunca, o rol bo?ta kalm??. Or?un da beni arad? ve senaryoyu g?nderdi. 12 Eyl?l hakk?nda yap?lan filmlerin i?erisinde g?rd???m en e?lenceli filmdi. Espriler, karakterler eminim k?lt olacak.

Sinemaya gidip salon karard?ktan sonra en arkaya ge?tim ve seyircinin tepkilerini izledim. G?sterdikleri reaksiyonlar ?ok olumluydu; mutlu oldum. Ne sa?c?lar?, ne de solcular? rencide etmeden komedi filmi yapmak herkesin ba?araca?? bir ?ey de?il!

Sabah : http: //www.sabah.com.tr

(Sabah) 22.01.2012 06:03 [3290528]


yakamoz03

No comments: